جاذبه های گردشگری چین
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بدون شک یکی از هفت اعجاز جهن دیوار تور چین تابستان 95 است. این دیوار در سال 1987 میلادی ثبت جهانی شد و 7000 کیلومتر امتداد دارد. این دیوار جهت جلوگیری از حمله های کشورهای شمالی به چین به وجود آمد و دارای قسمت های مختلفی از جمله برجهای آتش برای خبر رسانی و قلعه های مرزی برای کسب اطالاعات درباره دشمنان ساخته شده است. این دیوار ابتدا به صورت جدا جدا روی کوه ها ساخته شده و سپس در سال 221 قبل از میلاد و بعد به وحدت رسیدن دوک ها این دیوارها به یکدیگر متصل شدند و به شکل یک دیوار گسترده روی کوه ها و در مرزهای شمالی چین درآمد. امروزه وسعت این دیوار 6000 کیلومتر است که برابر گردش به دور کره زمین می باشد و متعلق به سلسه مینگ است. این دیوار از سمت شرق به ساحل رودیالو جیان در قسمت شمال شرقی تور چین ویژه خرداد 95 و از سمت غرب به دوازه جایو گوان می رسد.

 

دیوار چین

دیوار چین

 

شهر گویلین چین

یکی از زیباترین و چشمنوازترین شهرهای تور چین ویژه خرداد 95 بی شک شهر گویلین می باشد که جنگل های سرسبز آن را احاطه کرده است. در کنار این شهر رودخانه لی وجود دارد که خود یکی از جاذبه های کشور چین است. از مناطق دیدنی شهر گویلین می توان به تپه خرطوم فیل، رودخانه شکوفه های هلو، و آبشار گودنگ اشاره نمود که به جذابیت های این شهر افزوده است. درست است که کشور چین در سال های اخیر به فرنگ غرب متمایل شده اما شهر گویلین همچنان آداب و رسوم سنتی خود را حفظ کرده است. گردشگران عزیز تور چین تابستان 95 می توانند با دیدن از این شهر سفر خود را خاطره انگیز کنند.

 

شهر گویلین چین

شهر گویلین چین

شهر گویلین چین

شهر گویلین چین





:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری چین,دیدنی های چین, مکان های دیدنی چین, جاذبه های توریستی چین , بهترین جاذبه های توریستی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 8 خرداد 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی